06 Dec
06Dec

מוצרי פרסום ממותגים לכנסים ולאירועים,  מוצרי פרסום שנותנים יותר

מדי שנה עסקים בישראל משקיעים למעלה מ-100 מיליון ₪ במוצרי פרסום, ביניהם, חברות קטנות ובינוניות. מהי באמת החשיבות של המוצר הפרסומי וכיצד ניתן לקנות מוצר פרסומי שיחזיר את ההשקעה? כל מה שצריך לדעת על היערכות לכנס הבא שלכם. מוצרי פרסום שנותנים יותר

מי מאתנו אינו מחזיק באיזה מחזיק מפתחות או ריחן לרכב של אחת מחברות הסלולר הגדולות בארץ? את מוצרי הפרסום נהוג לחלק בכנסים, אירועים עסקיים, דוכני קידום מכירות, סניפי המקום וכמעט בכל מקום אפשרי, כאשר המטרה המרכזית היא להישאר בתודעת הצרכן. ב"חוקים" של יחסי הציבור, טוענים כי אדם מאמץ מותג מסוים לאחר שנחשף אליו 7 פעמים במקומות שונים, אך מחקרים שונים הציגו שמוצרי פרסוםאיכותיים עשויים לגרום לצרכן לאמץ את המותג כבר לאחר החשיפה הראשונה.

מה הרעיון של מוצרי הפרסום?

כמעט כל בעל עסק מכיר את החשיבות של מוצרי הפרסום והצורך להיות במודעות של הצרכן. הרעיון הוא פשוט למעשה, עלינו להישאר בתודעת הצרכן (שהצרכן יכיר את המותג שלנו וידע לשייך אותו לאופי השירות שלנו) בכדי שבעת הצורך של השירות שלנו הוא יפנה אלינו על מנת לקבל את השירות או המוצר.

כיצד להיכנס לתודעת הצרכן כבר לאחר החשיפה הראשונה?

על מנת לשפר את תהליך המיתוג של העסק שלכם ולהיכנס לתודעת הצרכן כבר לאחר החשיפה הראשונה שלו במותג, עליכם להיות יצירתיים ולהעניק מוצר פרסומי שלא ניתן לראות או לקבל בכל כנס או אירוע עסקי.

מי שבעבר ביקר באירועים עסקיים או כנסים מקצועיים ככל הנראה חזר עם ערימה יפה של כרטיסי ביקור, מחזיקי מפתחות, מחברות ובמקרה הטוב, פנסים או כדורים ממותגים. אותן מוצרי פרסום שהזכרנו לרוב נזרקים לפח מיד בתום הכנס, דבר שמוביל לכך שהצרכן למעשה נחשף פעם אחת בלבד ולזמן קצר למותג שלכם. כעת, נסו לחשוב על מוצר פרסומי שככל הנראה בעלי העסקים או הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ישמרו לאורך זמן...

מסר ממותג בעציץ!

                                                   מתנות ממותגות לכנסים, מסרים ממותגים בעציצים

בסקרים שונים שנערך בקרב אנשי היי טק שמרבים לבקר בכנסים, נמצא כי מרבית אנשי ההייטק חוזרים עם מוצרי פרסום ממותגים לביתם ומביאים אותם לילדיהם. כעת, נסו לדמיין את "מספר החשיפות" שיקבל מסר ממותג בעציץ שאתם לוקחים לביתכם או מניחים במשרד, כמה פעמים לדעתכם המותג ייחשף בפני הלקוח ובפני המעגלים הקרובים אליו?

אם הולכים לכנס, צריך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר!
גלשו באתר האינטרנט שלנו וצפו ב
מוצרי הפרסום והמיתוג השונים שבאתר שלנו.

ישראל רף

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.