13 Oct
13Oct

מתנות לעובדים בטו בשבט, עם מסר של פריחה אישית ועסקית, העסק שלך בטוח יפרח עם מוצרי פרסום שנותנים יותר 

חג האילנות קרב ובא, בעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות והעובדים  מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק כמתנה לט"ו בשבט.

כיצד ניתן "לפנק" את העובדים והלקוחות שלנו במיוחד לקראת ט"ו בשבט? ככל הנראה שהחשיבה הראשונה שעלתה לכם בראש היא עציצים, שתילים וכל מה שקשור לחג האילנות. כעת, כל שנותר הוא להוסיף מסר אישי ממותג ולבטא את אהבתכם והערכתכם לאנשים החשובים לכם.

מסר של פריחה אישית ועסקית במבחר גדלים

מוזמנים להעביר מסר אישי שלכם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם
 להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש. במטרה להעביר מסרים אישיים ללקוחות, לעובדים ולאורחים בכנסים ואירועים עסקיים בלתי נשכחים בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! עם מוצרי פרסום שנותנים יותר 

מסר של פריחה אישית ועסקית, מסרים ממותגים בעציצים

המסר האישי שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת יוצג תמיד על השולחן ולא במגירה

מסר של פריחה אישית ועסקית, מסרים ממותגים בעציצים

מסרים ממותגים בעציצים עם המיתוג והמסר אישי שלכם תמיד  נשמר אצל הלקוחות זמן רב ואפילו שנים  ניתן לראות חברות אשר מחלקות את העציצים בתערוכות כ מוצרי פרסום, מתנות לאירועים באירועים עסקיים, מתנות לכנסים בכנסים של החברות ומרכזי שיווק שונים מתנות ממותגות.

יש לכם את האפשרות לקנות את העציצים הממותגים ישירות מהמשתלה שלנו  כתוצאה מכך ניתן ליהנות ממחירים זולים יחסית לעציצים איכותיים במיוחד. עם מוצרי פרסום שנותנים יותר 

מוזמנים ליצור קשר למידע נוסף והזמנות.

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

ישראל רף 0522978583

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים  עם מוצרי פרסום שנותנים יותר 

מסרים ממותגים בעציצים למתנות כנסים ואירועים

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.