09 Aug
09Aug

מתנות ממותגות לכנסים, רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

כנסים רבים נערכים בארץ ובעולם והם מהווים פלטפורמה מעולה לחשיפת העסק. אם אתם בעלי עסק, כדאי מאוד שתנצלו את המעמד ותעניקו למשתתפים צ'ופר במהלך האירוע. בעידן התחרותי שלנו בו לא מעט בעלי עסקים נלחמים במתחרים שלהם, לצבור לקוחות ולהתפתח צריך כל בעל עסק להציע ערך מוסף ולתת ללקוחותיו סיבה להעדיף אותו על פני המתחרים. מתנות ממותגות הן אחת אחת הדרכים היותר יעילות לעשות זאת בעלויות סבירות ועם אפקט זכירות גבוה.

ההצלחה שלכם תלויה בלקוחות שלכם - פנקו אותם וגרמו להם לזכור אתכם עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

הלקוחות הם מקור ההצלחה של העסק שכן לא משנה עד כמה איכותי יהיה המוצר שהוא משווק הקשר שנרקם בינו ובין הלקוחות הוא הבסיס להצלחתו. אחת הדרכים היעילות שיכולות לצור את תחושת הקרבה והאמון יכולה להתבצע דרך חלוקת מתנות לכנסים. קיים מגוון נרחב של מתנות לכנסים ובעלי עסקים רבים שהשכילו להבין את הפוטנציאל הגלום בחלוקת מתנות לכנסים ואירועים נוהגים לחלק מתנות ממותגותולייצר לא מעט "רעש" סביב הדוכן שלהם.

מתנות ממותגות לכנסים,  רוצים להצליח. עם עציצים ממותגים ההצלחה מובטחת

מתנות ממותגות הן מתנות פרקטיות, והן בעלות או ערך שימושי, אסתטי או רגשי עבור המקבל. כולנו מכירים את סוגי המתנות השונים שמחלקים עסקים בכנסים, רובן לקוחות מעולם הציוד המשרדי ודומות אחת לשתייה, ולכן כל עסק זקוק לבידול, למתנה שתגרום ללקוח הפוטנציאלי תחושה טובה ושבאמת תשמש אותו לאורך זמן.                        

על מנת להשיג את אפקטי הזכירות, ניתן לבחור במתנות שפשוט נותנות תחושה טובה, שהערך המוסף שלהן נעוץ ברגש שהן מעוררות. המתנות נושאות את השם של העסק, את הלוגו שלו ואת דרכי ההתקשרות עמו כך שהן מאפשרות לבעל העסק להגיע לתודעה של רבים. עציצים ממותגים הם דוגמא נפלאה למתנה מסוג זה ואפשרות מעולה לחלוקה בכנס הבא בו תשתתפו.

להיכנס תודעה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ולהשאר שם 

                                        עם מוצרי פרסום שנותנים יותרמתנות לכנסים, מבחר מסרים ממותגים בעציצים

אם אתם מעוניינים להגיע לחשיפה ולגרום למותג שלכם להיכנס לתודעה של רבים באמצעות מתן מתנות מקוריות לכנסים, תוכלו לתת עציצים ממותגים אותם תוכלו להזמין מחברת "מסרים ממותגים בעציצים". העציצים נושאים מסרים שונים כמו: "אהבה",  "אושר", "הצלחה", "שגשוג", "שפע", "צמיחה" ועוד כאלו אשר משקפים עולם תוכן חיובי. כל לקוח שיניח את העציץ על שולחנו ייהנה מהמראה הירוק שנשקף אליו "ועל הדרך" יפרסם את העסק שלכם משום שכמו כל מתנה ממותגת גם העציץ יכיל את הלוגו שלכם, את שמכם ואת דרכי ההתקשרות עמכם.

החשיפה הכביכול קטנה הזו שתקלט בראשו של כל לקוח שנכנס למשרדו של מקבל המתנה תכנס לתודעה שלו והמידע יישלף ברגע הנכון ויגרום לו ליצור אתכם קשר ולהצטרף למעגל הלקוחות שלכם.

חברות שמחלקות את העציצים ממותגים בתערוכות כ מוצרי פרסום,  
מתנות ממותגות.  מתנות לאירועים באירועים עסקיים,
מתנות לכנסים בכנסים של החברות ומרכזי שיווק שונים
זוכות להצלחה רבה ומשוב חיובי.עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

מעוניינים בעציץ ממותג מקורי לחלק בכנס הבא בו תשתתפו? צרו אתנו קשר עוד היום ויחד נבחר את העציץ הממותג שיגרום למתעניינים בכנס ליצור אתכם קשר.

מוזמנים ליצור קשר למידע נוסף והזמנות.

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

ישראל רף 0522978583

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים 

מסרים ממותגים בעציצים למתנות כנסים ואירועים

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.