04 Dec
04Dec
מתנות לטו בשבט, עציצים ממותגים, מארזי שי,

מתנה לטו בשבט, אין כמו עציצים ממותגים, מארזי שי, מתנות לעובדים וללקוחות

ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם. מהי המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט עציצים ממותגים.
יש לנו דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו ישראל רף 052-2978583

כיצד ניתן "לפנק" את העובדים והלקוחות שלנו במיוחד לקראת ט"ו בשבט? 

ככל הנראה שהאסוציאציה הראשונה שהייתה לכם בראש היא עציצים, שתילים וכל מה שקשור לחג האילנות. כעת, כל שנותר הוא להוסיף מסר ממותג ולבטא את אהבתכם והערכתכם לאנשים ולצמחים עם עציצים ממותגים, מארזי שי, בשילוב עציץ ממותג.   

מתנות לטו בשבט, עציצים ממותגים, מארזי שי,

איזה מסר תעבירו לקרובים אליכם?

מעבר לנוי ולגורם המפתיע ב עציצים ממותגים, ניתן להעביר מסר מסוים שתבחרו לאנשים להם אתם מעניקים את המתנה, כשהברכה בא לידי ביטוי בעיקר בצמיחת העציץ שמבטאת גם את המסר של הצמיחה העסקית, ההצלחה עסקית, שגשוג אישי ועסקי, אהבה, שפע, אושר, העצמה, מזל ועוד בנוסף למסר האישי שלכם ממותג בעציץ.               

העציצים ממותגים ויעילים לאורך זמן רב ומאפשרים לאותם האנשים שמקבלים את המתנה להוסיף נוי וצבע בביתם, בשולחן העבודה שלהם, במשרד שלהם או בכל מקום אחר שרק יבחרו, כל זאת כשהלוגו שלכם ממותג על גבי העציץ.

פתרון אטרקטיבי, יצירתי ומיוחד לקראת ט"ו בשבט

אין זמן מתאים יותר שניתן להעניק את העציצים הממותגים, מאשר חג ט"ו בשבט. העציצים הממותגים, מארזי שי, עשויים לשמש אתכם הן בתור מתנות לעובדים, הן בתור מתנות ללקוחות והן בתור מתנות בכנסים, אירועים ופגישות עסקיות. באפשרותכם לבחור אחד מסוגי העציצים הממותגים בגודל המתאים, במחיר הנוח עבורכם ובצירוף למסר שברצונכם להעביר.

אנו מציעים סוגים שונים של עציצים, ביניהם קקטוסים צבעוניים, צמחים סוקולנטיים, דקל ננסי, עציצי זית, במבוק קטנטן ועוד. מוזמנים להתקשר ולהתייעץ אתנו.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, לקבל פרטים, לבצע התאמות ולהתייעץ עמנו, חייגו אלינו
לטלפון  שמספרו: 052-2978583 ישראל רף.

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים  

מתנות לטו בשבט, עציצים ממותגים, מארזי שי,
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.