19 Oct
19Oct

מתנות לט"ו בשבט לעובדים וללקוחות   עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

ט"ו בשבט הוא חג האילנות, זו הזדמנות נהדרת להעניק מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות ולהעמיק את הקשר האישי והעסקי. קיימת דרך מעולה לציין את החג הנפלא הזה, ולחזק את הקשר בין האדם לטבע, בין תהליכי טיפוח וצמיחה, והיא באמצעות בחירת עציצים ממותגים, שיעמיק את הקשר עם העובדים, הלקוחות והספקים שלכם.

                        מתנות לטו בשבט, מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, עציצים ממותגים

מהו עציץ ממותג עם מסר?
עציץ ממותג עם מסר הוא עציץ או עץ בגודל ננסי, בו מוטמעת ברכה אישית מכם, ובנוסף מסר נוסף בהתאם לסוג וסגולות הצמח הנבחר. עציצים עם מסרים הם אידיאלים כאשר מדובר על מתנות לחגים, ובטח כאשר מדובר על מתנות ממותגות לט"ו בשבט בפרט, והם בהחלט יכולים להתאים למטרות שונות כמו: מתנות לעובדים וכמובן מתנות ללקוחות. עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

   מתנות לטו בשבט, מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, עציצים ממותגים, מתנות לכנסים,              

מתנה עם חדוות יצירה

בשנים האחרונות אנו רואים, כיצד אנשים נמשכים בחזרה אל הטבע, מגמה, שבאה לידי ביטוי בטיפוח תחביבי גננות, הנבטה ביתית של ירקות, רכישת חממות ביתיות, וכן רכישת עציצים קטנים, שניתן לטפח על כל אדן חלון או ויטרינה.
הצורך להיות מוקף ב"ריאה ירוקה" הוא רגשי, ובוודאי נובע מהרצון לנשום אוויר נקי יותר וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. ולכן אין סמלי יותר מהענקת עציץ קטן בין אם מדובר בעץ האושר, עץ המזל, עץ השפע , עץ האהבה, עץ השגשוג ואפילו קקטוס צבעוני, או סוקולנט, שהפך לטרנדי במיוחד, כדי להעניק הזדמנות לטפח הרגלים של טיפול בצמח.

אחד היתרונות המרכזיים של העציצים הממותגים הוא, שהם קטנים, ולכן אינם "תופסים" מקום רב, ניתן להניח אותם על מדף, או כחלק משולחן העבודה, הם חסכוניים במקום, ואינם דורשים טיפול מיוחד, והמראה הירוק מכניס סטייל חדש למרחב, מרענן אותו ומפיח בו חיים. עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

מתנות לטו בשבט, מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, עציצים ממותגים

מיתוג שזוכה לאריכות ימים

הצמחים  אשר משווקים כעציצים ממותגים, עבור מתנות לחגים ובכלל, נהנים מאריכות ימים, כמו הסוקולנטים המעוטרים והקקטוסים הקטנים, שינקדו את הסביבה בצבעוניות משמחת. המסר השיווקי שלכם, שיכול לבוא לידי ביטוי בתוספת של ברכה, סלוגן ולוגו יזכה לחשיפה ארוכה ומתמשכת, שתתרום להעמקת הקשר עם הלקוח, העובד או הספק שלכם, מלבד העובדה, שמדובר במהלך שיווקי בטוח ומוצלח, זהו אמצעי למינוף קשרים אישיים וקשרי לקוחות לאורך זמן, ודרך לבטא את האיתנות העסקית שלכם. 

מסרים ממותגים בעציצים משווקת עציצים ממותגים לחגים, ותשמח להציע לכםעציצים ממותגים במגוון גדול כמתנות ממותגות לחגים ולט"ו בשבת בפרט, 

חברות שמחלקות את העציצים ממותגים בתערוכות כ מוצרי פרסום,  

מתנות ממותגות.  מתנות לאירועים באירועים עסקיים,
מתנות לכנסים בכנסים של החברות ומרכזי שיווק שונים 

זוכות להצלחה רבה ומשוב חיובי.  עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, לקבל פרטים, לבצע התאמות ולהתייעץ עמנו, חייגו אלינו לטלפון  שמספרו: 052-2978583 ישראל רף.


מתנות לטו בשבט, מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות, עציצים ממותגים, מתנות לכנסים,

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.