05 Jul
05Jul

מתנות לראש השנה, לשנה עסקית מוצלחת תנו עציצים ממותגים לעובדים וללקוחות.  עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

כוחן של מתנות לראש השנה לעובדים וללקוחות כאקט שיווקי עסקי  הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות (כן, גם אלו שתמיד מספרים שהם לא אוהבים מתנות...) ובמיוחד מתנות בעלות ערך שימושי או אישי. מתנות ממותגות הן מתנות שמכילות לוגו, שם עסק ודרכי התקשרות עם העסק וברוב המקרים הן יהיו שימושיות.

בעלי עסקים שנותנים ללקוחות שלהם מתנות ממותגות יוצרים מצב של WIN-WIN . גם הלקוחות שלהם מרוצים וגם הם זוכים משום שהלקוחות מסתובבים עם המתנה שקיבלו, מניחים אותה על שולחן העבודה שלהם או משתמשים בה בדרכים אחרות שחושפות את העסק לקהל יעד נרחב ובעצם מסייעות לעסק לפרסם את עצמו. המתנות נכנסות לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים ומגדילות את הסיכוי שהם יפנו אל העסק. בנוסף, המתנות מעמיקות את הקשר שבין העסק והלקוח וגורמים ללקוחות להרגיש שאותה חברה או עסק שנתנו להם את המתנה משקיעים בהם. שם המשחק הוא חשיפה ומודעות, ומתנות לחגים הן דרך מצויינת להשיג את שניהם.   עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם

                      מתנות ממותגות לראש השנה, מבחר מסרים ממותגים בעציצים

מתנות ללקוחות לראש השנה יכולות להיות מגוונות אפשרות מקורית וכזו אשר בהחלט תלכוד את תשומת הלב היא לתת ללקוחות עציצים ממותגים עמידים שנושאים מסרים שונים כגון: אהבה, שפע, שגשוג, הצלחה אישית ועסקית, מזל ומגוון אפשרויות נוספות. כל חברה ועסק והמסר המתאים לה ואותו היא מעוניינת לשדר ללקוחות שלה.

העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות שיטפחו אותו כך שכל אדם שיראה את העציץ ידע מי אתם ובמידת הצורך יפנה אליכם ויקבל שירות.
זוהי מתנה יוצאת דופן,בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח. תנו אותה עוד היום ללקוחות שלכם.  עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

מתנות ממותגות לראש השנה, מבחר מסרים ממותגים בעציצים

חברות שמחלקות את העציצים ממותגים בתערוכות כ מוצרי פרסום,  

מתנות ממותגות.  מתנות לאירועים באירועים עסקיים,
מתנות לכנסים בכנסים של החברות ומרכזי שיווק שונים 

זוכות להצלחה רבה ומשוב חיובי.  עם מוצרי פרסום שנותנים יותר

יש לכם את האפשרות לקנות את העציצים הממותגים ישירות מהמשתלה שלנו  כתוצאה מכך ניתן ליהנות ממחירים זולים יחסית לעציצים איכותיים במיוחד.

מוזמנים ליצור קשר למידע נוסף והזמנות.

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

ישראל רף  0522978583

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים 

מסרים ממותגים בעציצים למתנות כנסים ואירועים

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.